Hoe zit het met onze dienstverlening?

Wij willen graag benadrukken dat onze dienstverlening doorgaat zoals je van ons gewend bent en dat wij nog steeds direct inzetbaar zijn zonder wachtlijst. Aanmeldingen kunnen gewoon gedaan worden en trajecten worden ingepland en uitgevoerd. Wij staan nog steeds voor onze missie en visie “Samen werken aan een mentaal gezond werkend Nederland”. Nu wellicht zelfs een beetje extra! Wij kunnen ons voorstellen dat het wat lastiger is om medewerkers via de reguliere verwijzer snel te kunnen aanmelden. Hiervoor hebben wij de volgende oplossing. Meld iemand telefonisch aan en geef de gegevens van de verwijzer door. Wij gaan dan samen kijken hoe wij de reguliere verwijzer in de loop krijgen. De intake kan dan in ieder geval snel gepland worden en de medewerker wordt zo snel mogelijk geholpen

Hoe worden de gesprekken dan gehouden?

De impact op gesprekken laat zich raden. Online is het devies. Gesprekken kunnen doorgang vinden online of per telefoon. Wanneer een psycholoog en een cliënt het echter beiden noodzakelijk achten om elkaar face to face te treffen vragen wij hen daar hun eigen persoonlijke afweging in te maken. Indien hiervoor gekozen wordt dan worden de hygiëne voorschriften in acht genomen zoals opgesteld door het RIVM.

Online gesprekken. Hoe werkt dat?

Bij Koers hebben wij verschillende platformen beschikbaar voor online gesprekken en online samenwerking. Wat niet altijd breed bekend is, is het feit dat online sessies net zo effectief kunnen zijn als face to face sessies. Dit is niet alleen onze ervaring maar zie je ook in verschillende onderzoeken. Mocht je daar vragen over hebben neem gerust contact op.

Tot slot

Het zijn uitdagende tijden en wij vertrouwen erop dat wij samen hier doorheen komen, op een iets creatievere manier dan gewoonlijk en dat wij nog steeds cliënten kunnen helpen. Indien er vragen zijn neem dan vooral contact met ons op.